Biuro z dużym skosem.
Największą satysfakcję czuję kiedy Klienci do mnie wracają z kolejnym projektem. I chociaż pierwszego, który robiłam Agnieszce i jej rodzinie jeszcze nie widzieliście, to pokażę Wam już drugi projekt. Jest on znacznie mniejszy w stosunku do pierwszego, ale uwielbiam i takie małe metamorfozy jednego pomieszczenia. Agnieszka zgłosiła się do mnie ze swoim biurem, które z pozoru wygląda naprawdę dobrze! Na ścianach jest ładny odcień szarości, naturalna, fajna podłoga, są nawet meble, które wykorzystamy w tej zmianie, ale przede wszystkim brakuje miejsca do pracy i takiego ostatniego wykończenia. To właśnie było moje zadanie i przygotowałam Agnieszce trzy propozycje na rozwiązanie tych problemów.
Wersja I.
W tej wersji stworzyłam strefę do pracy z dużym blatem pod skosem. Blat położony jest na końcach na dwóch półkach ze znanej sieciówki ustawionych bokiem. Po środku natomiast mamy półeczkę z szufladkami, która zarówno jest wspornikiem blatu jak i dodatkowym miejscem do przechowywania. Takie rozwiązanie dało nam podwójne miejsce do pracy. Z prawej strony pokoju postawiłam dwa regały, które właściciele już mają. Na przeciwko zawiesiłam drewniane półeczki dopasowane pod skos. Oprócz tego wydzieliłam strefę wypoczynkową z fajnym fotelem i lampą. A obok podwiesiłam drewnianą szafkę, która jest dodatkowym miejscem do przechowywania.
Wersja II.
W tej wersji mamy to samo rozwiązanie z biurkiem co w wersji I, jednak ustawienie blatu jest zupełnie inne. Przez to miejsce do relaksu w przerwie od pracy stworzyłam pod oknem. Niestety ze względu na to ustawienie nie zmieściła się dodatkowa szafka do przechowywania, ale warunek z dużą ilością miejsca do pracy został spełniony, a oprócz tego pokój nadal jest bardzo klimatyczny.
Wersja III.
W ostatniej wersji mamy narożne biurko, które w takiej przestrzeni ze skosem jest fajnym rozwiązaniem. Dzięki temu żadna z osób nie jest za blisko niskiego sufitu. Tym razem blat opada na boki, tak aby zasłonić szafki. Pełni rolę jakby nogi więc mamy tu dodatkowe wzmocnienie, a kolejne jest na środku w postaci trzeciej szafki. Kącik do relaksu wrócił na miejsce z pierwszej wersji. Zmieniłam tu jedynie szafkę na białą, która fajnie wygląda z regałami. Całość oczywiście wypełniają dodatki i to one wykańczają to wnętrze.
Nie zdradzę Wam jeszcze, którą wersję wybrała Agnieszka, ale jestem bardzo ciekawa, którą wybralibyście Wy?
Pierwsza najbardziej mi odpowiada pod względem ustawienia i dekoracji...
OdpowiedzUsuńale każda jest fantastyczna i chętnie przygarnęłabym takie biuro :D
bardzo klimatycznie, pięknie urządzone biuro. i eleganckie białe mebelki. super!
OdpowiedzUsuńMam w planach urządzanie biura w domu, jednak zależy mi na tym, aby mieć w tym pomieszczeniu wykładzinę, a nie panele. Chyba zdecyduję się na takie rozwiązanie, jednak potrzebuję odpowiedniej ekipy do realizacji mojego projektu. Trafiłam nawet na ofertę firmy FloorStyle https://zleca.pl/wykonawca/floorstyle-wykladziny-obiektowe-1604353361.
OdpowiedzUsuńPrzepiękne wnętrze! Ja również startuje niedługo z własnym biznesem, dlatego jedno pomieszczenie w domu to napewno będzie biuro. Póki co skupiam uwagę na tym jak rozreklamować swój biznes by już od samego początku zwiększać sprzedaż. Istnieje wiele artykułów, które mogą rozwiać wątpliwości w kwestii marketingu.
OdpowiedzUsuńBardzo fajny wpis! Podobają mi się takie mniejsze wnętrza. W ostatnim czasie też przeprowadzałam mały remont i odnawiałam stare meble. Przyznam, że bez odpowiedniego sprzętu by się nie udało. Ja posiadam dysk lamelkowy włókninowy, który świetnie się sprawdza i łatwo go znaleźć w sklepach online.
OdpowiedzUsuńSuper, lubię takie wpisy bo można się naprawdę zainspirować
OdpowiedzUsuńŚliczne wnętrze. Małe, ale jednocześnie urocze. Moją szczególną uwagę przykuł ten dywan, który znajduje się pod fotelem. Uważam, że dodaje wnętrzu smaku i stylu. No a tak się składa, że akurat szukam jakiegoś ładnego dywanu dla siebie do salonu, no więc bardzo dziękuję za inspirację. Pozdrawiam! :D
OdpowiedzUsuńPołączenie bili z jasnym drewnem o pomarańczowych skłonnościach wygląda przepięknie. Jest to naprawdę dobry pomysł, który wpisuje się idealnie w mój gust. Pozdrawiam i dziękuje za inspiracje.
OdpowiedzUsuńDla mnie najważniejszą sprawą przy tworzeniu wnętrza biura jest po pierwsze samo biurko, które musi być w pełni funkcjonalne, a po drugie odpowiedni fotel biurowy, który zapewni wygodę naszych pleców przez cały czas pracy.
OdpowiedzUsuńŚwietny pomysł. Teraz dużo osób pracuje zdalnie. Urządzając swój home office warto pamiętać o ubezpieczeniu domu czy mieszkania. Wiadomo, że trzymamy tam sprzęt do pracy, który jest dużo warty i powinien być bezpieczny. Ja skorzystałam z takiej możliwości i znalazłam na stronie internetowej https://tuz.pl dobrą ofertę ubezpieczenia.
OdpowiedzUsuńZgadzam się z komentarzem dotyczącym biurka - według mnie też pełni najważniejszą funkcję. Fotel to również bardzo ważna część naszego domowego biura. Jeżeli pracuje się z domu warto również pamiętać o akcesoriach biurowych. Różnego rodzaju artykuły biurowe są szczególnie przydatne w home office. Pozdrawiam! :D
OdpowiedzUsuńOd niedawna sama rozpoczęłam nową pracę i też powoli myślę jak urządzić swoje biuro. Udało mi się wyjść z nałogu, więc w końcu zaczęłam też nowe życie ;)
OdpowiedzUsuńNo a ja właśnie się zastanawiam jak połączyć swój pokój dzienny z biurem. W mieszkaniu mam salon i sypialnię, ale pracuję zdalnie i chciałabym w salonie zrobić sobie również biuro. Pozdrawiam! :D
OdpowiedzUsuńJa również pracuję zdalnie i stwierdziłam, że dobrym pomysłem będzie zrobienie remontu. Chcę wymienić okna i drzwi, zrobić odpowiednią wentylację pomieszczenia itp. Myślę, że ma to wpływ na dobrą jakość pracy w domu. Znalazłam informacje na temat dofinansowania do wymiany okien i chyba skorzystam właśnie z takiego dofinansowania.
OdpowiedzUsuńMyślę, że jeżeli mamy swoją własną firmę i pracujemy zdalnie to warto zainwestować w coaching biznesowy. Dzięki temu możemy lepiej poznać swoich pracowników. Coaching biznesowy sprawia również, że pracownicy są bardziej wydajni. Pozdrawiam! :D
OdpowiedzUsuńsuper
OdpowiedzUsuńJeżeli ma się dom to faktycznie takie biuro domowe świetnie się sprawdza. Sama prowadzę biuro rachunkowe i księgowość w domu. Warto pamiętać również o relaksie, ponieważ przenoszenie pracy do domu może być stresujące. Dlatego zawsze polecam baseny ogrodowe, które są świetnym sposobem na odprężenie po pracy w domu.
OdpowiedzUsuńMyślę, że w takim biurze trzeba zadbać o porządek. Ja kupiłam sobie ostatnio mały kosz na śmieci do łazienki i umieściłam go właśnie w swoim domowym biurze. Pomaga mi to zadbać o odpowiedni porządek i czystość podczas pracy, dzięki czemu nie dekoncertuje mnie bałagan. Pozdrawiam! :D
OdpowiedzUsuńsuper
OdpowiedzUsuńCieszę się, że trafiłam na ten post, ponieważ sama jestem w trakcie urządzania mojego gabinetu. Chciałabym, aby miejsce to było bardzo funkcjonalne i komfortowe. Na szczęście znalazłam świetego producenta mebli biurowych.
OdpowiedzUsuńsuper
OdpowiedzUsuńChyba wybrałabym wersję III. Takie duże biurko narożne i białe szafki pod blatem to jest coś co trafia w moje gusta :) Chociaż nie ukrywam, że miałam dylemat, ponieważ wersja II też prezentuje się okazale.
OdpowiedzUsuńU nas już na szczęście jest po remoncie. Ostatnio z mężem znaleźliśmy drzewka owocowe sklep internetowy także bez problemu wybraliśmy coś do naszego ogrodu
OdpowiedzUsuńWarto też pomyśleć o tym by skorzystać z usług dobrego projektanta wnętrz. Powiem wam, że sama zdecydowałam się niedawno na taką współprace i nie żałuję
OdpowiedzUsuńBardzo fajne aranżacje - dobrze zaprojektowane biuro to połowa sukcesu. Funkcjonalny rozkład jest najważniejszy, aby stanowisko pracy było ergonomiczna a praca była przyjemnością :)
OdpowiedzUsuńU nas jednak najlepiej sprawdziła się rekuperacja białystok. Co do sprzętu to faktycznie działa on bez żadnych zastrzeżeń, jest też bardzo solidnie wykonany
OdpowiedzUsuńJednak porządne meble biurowe to jest podstawa. Sama ostatnio dokupiłam bardzo wygodny i solidnie wykonany fotel także sprawdził się u mnie super
OdpowiedzUsuńWłaśnie jakiś czas temu założyłam własną firmę i tak myślałam by wziąć za niedługo dobry sprzęt w leasing. Póki co to mam już na oku dosyć ciekawą i przede wszystkim korzystną ofertę
OdpowiedzUsuńOgólnie ja myślę o tym by skorzystać z pomocy projektanta wnętrz. Nawet natrafiłam niedawno na dobrą firmę, więc może jednak to będzie udana współpraca
OdpowiedzUsuńTrochę z innej beczki - https://www.tarbonus.pl/produkt/szkolenie-okresowe-bhp-pracownikow-zatrudnionych-na-stanowiskach-robotniczych/
OdpowiedzUsuńGdzie robicie szkolenia okresowe na stanowiskach robotniczych? Macie do tego jakieś pewne miejsca? Znacie to? Chcę pewniaka. Gdzie uderzać?
supcio
OdpowiedzUsuńJa też muszę w końcu pomyśleć by jakoś elegancko urządzić swoje biuro ;) Nawet ostatnio znalazłam świetną stronę gdzie można znaleźć sporo ciekawych informacji dotyczących aranżacji biura
OdpowiedzUsuńŚwietne wskazówki.My planujemy za jakiś czas wynająć biuro i mamy w sumie już na oku dobrą oferte gdzie rzeczywiście biura są porządnie urządzone ;)
OdpowiedzUsuńMy ostatnio kupiliśmy do naszej firmy solidną kserokopiarkę, bardzo nam ułatwiła kserowanie, tym bardziej, że działa ona bez żadnych problemów
OdpowiedzUsuń